söndag 19 juni 2011

Trist väder!

Men man får göra det bästa av dagen. Mysa en stund längre i sängen, äta en extra god frukost. Jag skall passa på att måla om våra köksstolar, ett projekt som hängt i mitt huvud över ett halvår men som jag inte riktigt tagit tag i. Pinnstolar med 8 pinnar i varje rygg, har känts liiite för jobbigt att slipa och måla, men nu är jag igång.. :D

Ikväll bär det av en sväng till ett ställe i närheten av Borås där det skall bli bugg! Var länge sedan jag var ute o svängde så det skall bli riktigt roligt! Brukar vara mycket folk o bli riktigt svettigt efter ett par timmar! 

Igår gick ett bröllop av stapeln och vi på LillaLyckan hoppas att det blev en uppskattad present till bruden!



Det blev ett halsband med datumet för bröllopet på en tag, en ängel med vitt huvud och vita fötter samt en stav. De tre berlockerna hänger tillsammans på en kulkedja och ett vitt sidenband. Det hela blev en tjusig kombination.

KRAM på er alla därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada om ni skriver en rad!