tisdag 12 juli 2011

En tisdagsdröm

Solen skiner och jag sitter ute på min rast o försöker få lite sol på näsan. Dessa tidiga morgnar som blivit så härliga! Cyklat hemifrån kl 6, oftast är det stilla och inga moln har fått för sej att täcka solen. Få bilar ute och jag cyklar och njuter till fåglarnas sång! Morgonglädje helt enkelt!

Något annat som gör mej väldigt glad är vackra smycken och fat. Detta fick jag min sambo att köpa hem till oss, ett blått fat från Matteus, perfekt att göra goda sommarsallader eller lägga god frukt på. Eller som här, ett vackert smycke.
Detta är en färdigstansad cirkel med texten "dream" på, som sitter tillsammans med en fyrstav och Siri på mitt halsband. Super snyggt om jag får säga det själv! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada om ni skriver en rad!