tisdag 19 juli 2011

Sommarjobb

Att gå från att plugga (ca 4-5 föreläsningar på 3 timmar vardera i veckan) till att jobba (gå upp vid halv 6 tiden) gör att den lilla kroppen allt som oftast är ganska trött på både morgon och kväll.

Därför blir det lite halvdålig uppdatering från min sida, men smycken, det tillverkas det fortfarande!

Jag går själv oftast runt med ett av mina smycken runt halsen, och jag får fina komplimanger för detta både från kända och okända människor. Jag hoppas att ni som köpt och stöter på dessa fina ord och att ni är nöjda med era smycken!

Ikväll har jag och sambon varit inne i stan, för att som han kallade det, känna av "gothia-stämningen". Jag får faktiskt hålla med han på den punkten. Det är nåt visst med alla dessa ungdomar från alla jordens hörs som träffas och umgås och framförallt har roligt! Blev en god fika också på cafeét i trädgårdsföreningen. Våfflor, smoothie och kaka.

Nu står han ute och målar knutarna på vårt lilla hus vita. Han har semester, så jag tycker att jag, eftersom att jag arbetar har all rätt i världen att chilla lite i soffan!
Kram

Detta halsband blev ägaren så nöjd med så vi fick en likadan beställning dagen efter leverans! Det är vi glada för!

1 kommentar:

Vi blir glada om ni skriver en rad!