torsdag 11 augusti 2011

Back in the game....

Jag är tillbaka i etern efter lång semester med mycket sol, salta bad och härlig vila. Jag kan väl inte säga att semestern endast har innehållit de tre ingredienserna utan vi har fixat en hel del med vårt radhus och även på lite andra håll. Nu har jobbet dragit igång och lillflickan vår ska skolas in på förskola i nästa vecka. Tiden går FORT!

Som ni har sett här på bloggen är min själsfrände ute och reser. Skaffar sig massor med nya erfarenheter, vänner och massor av allt! Härligt för henne!! Jag har i dagarna beställt hem mycket nytt material och ikväll blev jag klar med några beställningar på halsband som har fått ligga och vänta under semestertider. Här kommer bilder på Nia halsbandet som vi har tagit fram tillsammans med Niamovement. Egendesignade halsband beställer du genom att maila lillalyckan@yahoo.com
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada om ni skriver en rad!