onsdag 31 augusti 2011

Uppehåll!

Hej alla läsare! Min förhoppning var att jag skulle kunna driva den här bloggen genom att lägga upp bilder och info om smycken, halsband m.m. samtidigt som jag skulle fortsätta med full kraft att driva min möbel och inredningsblogg. Nu när jag börjat arbeta heltid och blev en "riktig småbarnsförälder" med arbete, hämtning, lämning och allt vad det innebär så får jag se mig besegrad. Jag gör ett uppehåll på den här bloggen, DET betyder INTE att produktionen av halsband upphör. Inte då! Ni får istället följa mig på min blogg vitlycka.blogspot.com där jag istället kommer att lägga upp info om smycken m.m. (även mina möbler och liknande). Så under ett par månader får det här bli en reseblogg då min älskade vän Johanna är ute och erövrar världen. Under tiden gör jag mitt bästa för att arbeta heltid som lärare, driva vitlycka.blogspot.com och vara en närvarande förälder. Ibland känns det som världens tre roligaste, enklaste och mest stimulerade ting. Ibland önskar jag att det fanns mer tid, ork och rutin. Men men jag ska inte klaga, jag lever med de två finaste jag kan tänka mig, det är väl det som räknas=) Så ni som inte följer med mig till vitlycka, so long jag hoppas vi ses igen och ni som följer med mig, stort TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi blir glada om ni skriver en rad!